klassresa på powermeet i hässleholm?

ja, det skulle ha varit mitt förslag i alla fall, jag skiter väl i cypern, italien & skidresa och sånt möög. men där hade väl inte varit nån som hade hållit med mig, så jag bestämde mig för att hålla käften stängd för en gångs skull. brau.

ja, och så vill jag ju uttrycka mitt smärre hat mot alla dessa frågelistor man ska kryssa i på bilddagboken, vemfan orkar läsa dom. ja inte jag i alla fall. men så läste jag ändå lite på min syrras idag som handlade om killar och jag bara måste ta med en liten delfråga (av typ hundra stycken!)

När vi festar...
[X] ska vi tävla i vem som kan supa mest [FETT STORT KRYSS, HAHA] det ska väl ändå vara lite spänning i det hela. booooring annars, ha ha.
[ ] vill jag sitta i ditt knä hela tiden
[ ] festar vi var för sig med våra kompisar
[ ] ska ingen dricka mer än lagom...

JA så kan man ju också fördriva tiden.. men gutt med ett fett jävla looov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0