k k k

igår va det ju kent med emma & emil & andreas & emelie i malmöee och det var skidabraaau. sexiga brallor jocke hade på sig också ja, mumsi mumsi.. ja, och så kom jag ju på när vi snacka litta i kön till att hämta jackorna, (eller ska sanningen fram så har jag tänkt på de ett tag men jag har aldrig haft rätt läge att säga det, haha) men ja, att K K K är ju bäst för det är ju mina konserter under 2008! så jävla smart assåå
K - KORN i februari med erreeee!
K - KENT i mars med e,e,e & a!
K - KISS i maj med mammi & elebele

och sen blire ju hultan i junii men de börjar ju inte på k så de räknas ju inteee, och glansan räknas ju inte heller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha HULTAN!!! du ska nog hålla dig på festivalområdet där ska du veta, ;)

2008-03-23 @ 17:43:57
Postat av: ERIGAA

va baruu och hultan ska vi beställa snaurt ellor?

2008-03-23 @ 19:38:12
Postat av: IMMA BAAARG

JAU DI ska vi erreeeperreee! & varför skulle jag hålla mig utanför!? :O

2008-03-25 @ 10:58:19
Postat av: Anonym

du behöver kanske inhandla proviant.. men om du tycker det finns mkt invandrare i tla, you haven't been in Hultan :O ;)

2008-03-25 @ 14:11:31
Postat av: Anonym

Eller så behövs inte det! Har kanske tillräckligt redan.. haha, nej jag har hört det men dom ska hålla sig utanför "buren" för en gångs skull! :)

2008-03-25 @ 14:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0