jävla sverige

mer straff? jag fattar inte.. ska vi ha mer straff? är det inte straff nog o bo i det här jävla landet? va, eller hur? regn och piss och blåst 340 dar om året. mörkt som i en säck och kallt som i en jävla isbjörns rövhål. släpa sig upp i ottan varje dag föra att gå till ett meningslöst underbetalt jobb med korkade kollegor. det enda man har och se fram emot är helgen o sitta med sin indolenta familj o glo på på spåret och bingo royal och hej jävla baberiba, och sen så e de dags för måndag igen och då börjar de om och så går de dag ut, dag in till en vacker dag när man får sparken för att moderaterna har lagt ner hela myndigheten man jobbar på så nu e man arbetslös och då får man böter för att man e arbetslös, e ni dumma i huvet?!

hahaha, alltså den mannen kommer fan ta livet av mig. och lite långfredag på detta, NU tack! nu längtar jag nåt sjukt. Johan Glans, mannen i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0