I'm not the one who bleed.

lugnaste dagen ever nästan. lite oscarsgala och powerpointarbete imorse som vi däremot inte fick så mycket ut av, sen va de mauuud och sen gick jag hem för att se snyggedanny i så ska det låta-reprisen, hihi trodde ni inte om mig vaaa. ja nä men sen gick jag ner, utanför lägenheten precis till åhlens och handlade Parfymen på bokrea. jag handa dessutom en bok till mamma som är jättesöööööt. gulliiiig. om tio min. e de final i top model 4, haha jag har blivit riktigt inbiten, spikad framför tv:n varje dag mellan fyra och fem.. och det är fan bara onsdag idaau, asså jag dör så sakta denna veckan går. gud hjälpe mig. men sen e de ju köpenhamn och helsingör och helsingborg som gäller på lördag med imma. kanske. Jihaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0