I still can't let go

det är meningen att jag ska träna om en timme och tjugo minuter, och att jag ska bli hämtad fem över sex. men alltså, jag är riktigt skittrött på fotbollen så jag tränar asolut inte för att det är roligt längre, bara har en förhoppning om att jag ska slippa rulla fram sen om jag fortsätter att tränaaa.
dessutom var emmas, tobbes, antons, jontes & JP:s film en aning skrämmande på vår oscarsgala idag, där temat var kärlek. Nä, för mitt i filmen utbrister jonte till typ anton: " nä, nu ska vi fortsätta gå upp och maga" HAHA jag böla nästan. istället för att skriva statisterna i slutet av filmen så kunde dom ju tagit med varifrån de hade fått sitt ordförråd. lite "GUTT" kom också med där ett tag liksom. Rätt så skrämmande att man snackar så, nu börjar jag förstå hur FAN jag snackar, det är ju förjävligt. haha, tack för att ni försöker få mig att inse ännu mer att jag borde ta tag i mitt liv. snart kan listan göras oändligt lång.

of course you don't understand

hajen och pajen suckersss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0