Everybody has a story to tell

Jo, helgen var goo som fän, det var ju sommarväder i köpenhamn i lördas och det var riktigt gutt. sen va det ju söndag igår, alltså världens sämsta dag. vem fan kom på söndan liksom!? men så var det släktkalas för elin hade fyllt år och släkten saknar mig. auw. men hallå, och. 
och faktiskt är jag riktigt taggad till att ta körkort nu, som fan asså. nä, men om man skulle ta och fylla 18 snart kanske. och idag är det 2 månader kvar till cruisingen. JAA. riktigt gutt
lite prov idau i specialidrott, gick ju faktiskt sämre än förväntat,
och sen ejj de ju företagsekonomiprovet imorgon, FYFAN säger jag bara. inte taggad för fem jävla öre. jag orkar inte pluggaaaa. vill sova med ett täcke i soffan och kolla på en kärleksfilm. haha. men då måste mamma va med, kan ju inte kolla på kärleksfilm utan mammi. iih

fan va jag hatar simpsons, vem fan uppfann de programmet!? ah, jag dör. måste byta kanal.

Kommentarer
Postat av: ERIGAAA

jag tycker med att simpsons sugeeer

2008-03-22 @ 23:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0