upplupna sem.löner - bokslut - soliditet - likviditet - räntabilitet - fyfan va roleeed

hilvede va allt ska klödda.. för nu ska man fantamaj göra prov imorgon också, haha de e ju nästan så man dör. så gissa va jag gör NU, när alla andra har sommarlov, haha. jag hatar våra lärare, dom e helt jävla inkompetenta.
men skit i de för ikväll e de svineri, och imorgon ännu mer svineri. för idahoe tar studenten. dutti flickaa. men ikväll blir det pistol i skuran hos cille snoppahue.
och nu ska jag ta bussen halv fyra till tomelilla så jag kan få mitt busskort och sådant smått och gott. sen ska jag åka hem igen med tjugo över fyra tåget. haha, jag e såå jävla smart. sen ska jag ragga på mamma för hon måste betala min tröja på mq för jag har igge råd. tur de snart e löning. lagom till hultsfred. haha, de kommer bli hårt. om man ens kommer hem levande....

puss på dig

P.S de måste va nåt allvarligt fel på denna data eftersom de igge går å lägga in nåra bilder , eller så e re nya bloggen som jävlas med mig.

puss igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0