MIDSOMMAR NÄRMAR SIG FETT OCH IKVÄLL GÅR VI VIDARE SVÄRJE

hultan va bra som fan. tror däremot sweden rock är mer min grej, ska satsa på de nästa år - men krockar de med studenten som de säkerligen lär göra så vet man aldrig om man far tillbaka till hultsfred. hjärta på takida som fan i alla fall - live e dom de sjukaste som finns! raised fist va också bra, och mina nya idoler - all ends. hjärta på dom med.

jag e pepp som fan nu - musiken e spittad som fan och de bär av till öland imorgon . klockan nio imorgon bitti börjar hinkandet, jag har en svag aning om att detta kommer bli hårt.

This is my life ,  i don't wanna change a thing...... lalalalalala  Spitta Eurobandia som fan

HEJA SVÄRJE ikväll!
och heja Tomelilla ikväll mot Skillinge! Varkens jag eller montana ska va med ju! :O

pusssen och hajen kajen pajen majen

Kommentarer
Postat av: ERICAAAN

jaaaaa jag tror det med! MEN HA SÅ SKOJ PÅ ÖLAND så får vi leka när du kommer hem! PUSSSSS

2008-06-18 @ 17:14:57
Postat av: TOBBBE

HAHAHAHA ALLENDS JADÅ! Raised Fist med, där ser man.

2008-06-20 @ 15:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0