jag ska på picknick i hultsfred, jag lovar.

hej, jag vet att jag är tråkig,, men man har inte tid att sitta här inne i värmen när de e sjuhundra grader udeee. studenten var galen, men sjukt trevlig. dagen efter också och speciellt den goda mauden på kvällen där jag stod för grillningen tillsammans med emma persson som grilla de som inte blev gott... montana hade laddat upp hela kylskåpet och vi trodde vi skulle bli tjugo personer till maten såg de ut som. men vi kämpa och de mesta gick faktist ner, ja vi e slug. sen blidde de lite beach i lördes innan jag och montana ragga vidare i snaaben på mcdrive (alltid) och vidare till fotboll i blentarp :) sjukaste matchen, haha - fyra röda kort i andra halvlek. sen blev de grillen och fotboll hos andreas i skogen. igår blev de sovmorgon som fan, sen sol och bad hela dagen i trädgår'n - gutt och hitt som faaaaan. skönt med sommarlov, men fan , de tog tid. seriefinal ikväll mot pandora - waah jag börjar bli nervös.

& PÅ ONSDAG BÄR DET AV TILL HULTSFREEEEEEEEED. fan va skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0