jag vet inte vad jag vill.

ja, det blev kulla & Lasse Stefanz igår. kryckorna hängde med och det var tabben för kvällen! jadå. men bra var gubbarna i alla fall. hjärta hej. på onsdag ska jag till rehab och sen ska jag till löderup på middag. på torsdag kommer erre och klockan sex ska jag klippas och färgas (för att de e ett jävla gnäll på min utväxt.)

pappa har även kommit hem från Power Meet i Västerås. fyyyyyyyyyy va jag var avis. jag ska med nästa år. nittonde juli blir de kanske Wheels n' Wings i Varberg. YÄS. och den tjugosjätte är det usa-bilsträffen i simrishamn. YÄS.

& på söndag ska jag lägga in ett jävla skutt till Perikles på kulla! och kryckorna ska jag kasta åt helvete, rätt ud i skogen. sen e de ju måndaaaaaaaaaaaaag och jag vet en som fyller år dåååååååååååå. prinsessan viktoria. ha, naaaaaj.

Kommentarer
Postat av: montán

men förlåtr om jag gnäller.. haha

2008-07-08 @ 19:32:23
Postat av: Hanna

gillades godiset? ;)

2008-07-10 @ 17:51:37
URL: http://hrosengren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0