Tired of all this shit.

ja hej och så. jag e så trött på allt. vet inte riktigt exakt va de är, men jag har väl mina aningar.
och jag vill ha han snygge i gossipppp. aah sexi jävel = maugobjekt

men ändå, festen hos marie i lördags! det var riktigt längesen jag hade så roligt, haha jag skrattar bara jag tänker på den. lite singstartävling vilket resulterade i en jäkla massa olika shots, men nyponshoten och gallianon är favvisar. sen skulle de ju bli tingvalla 30+ men hur fan skulle de gå till, kommer ju inte ens in på 18års, haha. nej men lite marie igår på bandyn när vi snacka om kvällen: ah det var riktigt kul, det får vi göra om! men det dröjer nog ett halvår för jag måste först hinna reparera mig. HAHA, hon e sjuk. och död hela söndan var hon säkert. 
men för min del va de lugnt, däremot hade jag på nåt vis gjort av med mina linser. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0