Tidsfördriv i stora lass

Ja, och nu har det ju redan hunnit bli lördag och jag sitter här och försöker leka seriös bloggare, lite nattbloggare över det hela faktiskt. kvällen blev onyttigare än förväntad, det blev videomix, bestående av 1,018 kg godis, 2 l Coca samt en ganska dryg film. Fast det var mamma som ville se den. Fast jag älskar henne ändå även om hennes smak är som röven. som man brukar sägaa.

Dessutom är jag så pass trött att mina linser snart hoppar ut ur mina ögon, och det kan ju inte tyda på nåt vidare bra. Jag måste ju va på hugget jättesenare ikväll när det är fest och allt.

Gav mig på ett svagt försök att förändra bloggens tråkiga utseende, men det blev ju i stort sett tvärtom. Men då har jag ju att göra en annan dag om jag har brist på händelser. Men det är väl å andra sidan inte så stor risk med tanke på hur mycket arbete och plugg man har att jobba med under lovet!

Den stora frågan är ju om man under lovet kommer att ha tid med något kul och avstressande över huvud taget.

Sov gott, pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0