Someday I'll learn to live with the scars.

nuuuuuu börja jag nästan gråta. vet ni vad dom gjorde på ztv precis!? spela koooooooorn med creep. aaaaaaaaah, buhu va jag är lycklig för att jag har sett dom. gu' va känslig jag är.
och jag fick ångest idag för jag vakna rent för sent så jag sket i köpenhamn, det får bli imorn. hoppas jag!
så nu har jag suttit här och skrivit en del på mitt dansk-arbete. är uppe i nästan 12 sidor snaart, jarå häj.
lite träning ikväll ja, de va en vecka sen nu och då fick jag avbryta. hoppas bristningen är borta nuuuuu.
OH FYFAN vilken bra låt dom spela nudååååååå, aldrig hört innan men nu blev jag riktigt fell in love. andrew wk - never let down.
aaaaaaah, en till! haha, jag får nog avsluta detta bloggskrivandet nu annars kan jag sitta här hela dan och skriva äckligt jävla asbra låtar! nu var det dags för Rob Zombie - Dragula.

puss å mag, vi sesss hard rockersssssss!

p.s! e jäligt sugen på att bli groupie till en massa hårdrocksband efter att ha sett gynning igår litta. fan va fräkkkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0