Some piece of mind.

jaha, kvällen och natten och morgonen inatt blev längre än väntat. fick precis reda på att om man sitter på msn till halv fem så är man ystad, detta går riktigt döllet för mig för jag har nog redan blivit ystaaaaaa! men det var ju litta intressant.

men iallafall så ringde temlan och väckte mig imorse vid tolv, hon kom med bullar och vi åd frullee och snacka masssaa masssaaa roled om kvällen i lördes! :) sen blir de väl lite film ikväll med imma också när temlan tränat färdiiiiigt.

jag håller på att få damp på min danska som underhållet mig i snart två timmar. jag kommer absolut ingenstans och jag hittar inte ett skit om dom jävla författarna!

och jag vill att noini ska byta lag, jag vet att hon hade stortrivts med oss i tomelilla! :)

nej, men om man ska fortsätta lid med danskan! eller nudd anned, HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0