Nemo sine vitio est.

nu har jag kommit hem från tannalägaren osse och de gick ju brau som vanled.

och det hade vatt jävligt fräckt om man hade kunnat latinska, jadå men jag får nöja mig med danska. haha
och om ni vill veta rubrikens betydelse så är den faktiskt "ingen är utan fel". eller så kan man ju alltid googla, haha


dessutom är jag fett tänd på kooorn och kommer alltid att va! litta Coming Undone häärjaa
Keep holdin on,
When my brains tickin like a bomb.
Cuts the black,
Cocks the gun.
Up in to get me.

Sweet bitter words,
Unlike nothing I have heard.
Sing along mocking bird,
You don't effect me.

That's right,
Deliver it to my heart.
Please try,
And deliver it.


dessutom är jag på god väg att lyssna sönder mig på takidas curly sueeeeee
och på marilyn mansons heart-shaped glasses som jag aldrig blir trött på nej, se musikvideoon på hemsidan jadåååååå häj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0