Lördagsblod.

Har precis avnjutit en frukost bestående av en kopp kaffe & Coca, jadå! Och kvällen igår då? Jo, den var bra. Det var trevligt och temler var snygg i sin kroppsstrumpa! :) Däremot var det någon som fick för mycket av det goda och formligen inte kunde ta hand om sig själv under en stod del av kvällen. Då var det ju tur att jag var där och tog hand om henne. Liten klapp på axeln till mig därja. Dagen idag ska inte göras ett skit, förutom att sola med mammi. Shit va ystad jag är ännu en gång. Blir ständigt påmind av Loui dessutom men då ska ni veta att jag faktiskt ska lära henne hur man beter sig om man är från tomelilla. 1. Vi solar inte solarium. 2. Vi meckar med cyklar. 3. Vi dricker öl.

Det kommer gå käpp rätt åt helvete om ni frågar mig eftersom hon i stort sätt inte klarar av nånting.

Fast ikväll ska jag väl leva upp till att jag nu bor i en storstad som ytown genom att titta på elle-galan! asså jag håller på att loosa my mind, va håller jau po me!?

HAJ å ivaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0