I'm not the one i supposed to be

ja, så blev det inget malmö vilket suger, nä men då får man väl ta en liten runda på stan med mammi sen hem till fula äckliga skabbiga tomelilla. dessutom träning imorgon bitti klockan tio! ah jag kommer dö, men sen e de fylle som vanligt! denna helg hos jullan :) och så kom jag precis på att vi har ju rättskunskapprov på måndag och när ska jag plugga till det? ja, bannemaj inte en fredagkväll! men vafan, jag verkar ju inte ha nåt annat bättre för mig.

och det händer många gånger jag kommer på mig själv att inte vara imma baaarg, asså så som jag borde vau. nog inget som har med att göra att jag bor i ystad, men jag hatar snart mig själv för det är nåt allvarligt fel. så nu vill jag bara ha sommar, åka på bilutställningar, gå på marknad och jubba hela sommaren och förhoppningsvist hinna med en eller annan dag på stranden! för den är definitivt mitt liv, växte ju upp där ^ :) det ska mina barn också göra.

nu ska jag gå och packa så man får med sig allt till skabbhullan som man ska ha till träning och festen imorgon. och sen blire en liden runda med mossan på staun. puss och knull, rocka skiten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0