I fucking hate this,

jag vill ändra min bloggs utseende men jag fattar fan inte hur man gör. kanske borde veta om noini vet för hon tycks ha bra koll på sånt här med presentationer ;)
och temlan stumpi pumpi stack för en timme sen och vi bauga kladdekauga och var lite flitiga med svenska, duttia vau vi.

ja så sitter man återigen en fredag själv, hoppas mammi kommer hem snart så vi kan beställa litta pizzaaa. annars äre tråkigt om hon bara jubbar hela tiden.

imorgon e de training som gäller och sen äre fest, igen. jag känner lite att min alkoholkonsumtion kanske är lite för hög jämfört med vad den egentligen borde vara, alltså noll. Dessutom efter att ha gjort ett fyra-veeckors alkoholarbete i specialidrotten med temlan och tobbiz vet man allt vad som händer och det var fan värre än va jag trodde! ändå så slutar man inte, haha. eller två veckor bara för då va de så nytt men nu kommer det igen. haha fan va hemskt detta låter, jag låter nästan som en alkis. hahahaha.

"if i had eyes in the back of my head i would have told you that you looked good when you walked away. " lalalalala, va braaaaa. "more of this or less of this or is there any difference?"

     

lite gamla bilder är alltid roligt tycker jag! :) det var då jag var som snyggast, haha.
Bild 1 är dagen då det var simrishamns bilutställning i juli, den dagen var fetare än fett! jag lever för bilutställningar! Bild 2 är från kräftaskivan hemma hos mig. Även detta var en dag av lite bilutställning och billjud, fast i tomelilla så det var fattigt. haha men ändå, vår bil var ändå utställd ;)
Bild 3 är samma dag som det var Tyskland! haha, jadå och resten fattar ni nog själv ;)

Kommentarer
Postat av: Erica

du e snygg som vanled

2008-02-26 @ 19:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0