FINALLY!

Äntligeeeeeeeeeeeeeen, jag håller på att klättra på alla väggar som finns i hela lägenheten för om 7 h och 23 min släpps biljetterna till KISS! Och mammii ska fixa biljetter till oss och elin.  AAAAH FY VA DE SKA BLI ÄCKLIGT BALLT! Jag har älskat Gene Simmons sen jag visste att dom fanns och att jag till och med klätt ut mig till honom är väl nog med bevis för att fatta att han och hela gruppen är världens ballaste och snyggaste gamla gubbar! KÄRLEK AV HELA MITT HJÄRTA, JAG MÅSTE ÅKA! Och för er som vill veta så äger konserten rum på Stockholm Stadion den 30 maj klockan 19.00. Jag är så hied och stirred att jag inte vet va jag ska skrivaaaa så jag ska sova nu!

PUSS AV HELA MIN HJÄRNA OCH  MITT HJÄRTA TILL ALLA KISSAREEEEEE! Må ni leva i himlen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0