Fet helg och blandad kväll!

asså jag har verkligen inte tid att skriva nåt långt blogginlägg ikväll så jag ska skriva om helgen en annan dag när jag har tid för lördagen hos marie var fan de roligaste jag har varit med om på JÄVLIGT länge! :D

men ändå, ikväll efter träningen var det bandy igen! och du ska fan bara se som jag ser ut. nån jävel sköt en bandyboll rätt upp på min haka så jag har två bulor, är helt svullen och har fått en riktig blodblåsa eller va de e för nåt. ser ut som fan rent ut sagt, och inte nog med det: riktigt jävla ont gör det. och inte nog med det: vi som ska till malmö imorgon på UF-mässa med sjuhundra miljoner människor. jo, men shit va roliiiiiiigt det ska bli :)
men ändå, en liten parentes i det hela så gjorde jag dock mål! :D

OCH MAMMA OCH JAG HÄMTA KISS-BILJETTERNA IDAUUUUUU! JADÅ, HÄJ sov guttisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0