Det luktar bränt.

jag börjar känna ett visst obehag av att största delen av lovet kommer att spenderas här framför burkarna datan och tv:n, vilket oroar mig till viss del. innan fredags så hade jag ett liv (alltså innan vi fick internet och bredband här i lyan) och det kan man väl inte påstå att jag haft sen dess att vi fick bredbandet.

känner mig dessutom riktigt bränd efter solandet och hoppas inte att detta kommer att fortsätta någon större tid framöver. jag är inte typen som solar eftersom stranden är mitt riktiga liv egentligen. jag föddes där och vill dö där också.

är dessutom riktigt upprörd över att det bara visas skit på tv:n, och limpan förklara precis för mig att sola är beroendeframkallande,. haha jag har blivit sjuk av att flytta hit. låter som värsta grejen egentligen men det är ett stort steg att komma från tomelilla, bonnehålan nummer itt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0