Blinded

fan va jag e så jävla trött på allt. och fan va jag vill till sweden rock, jag hatar alla för ingen vill följa med, eller så har ingen råd.. amen hallå, ta ett lån av päronen eller nåt. jag kände på mig innan att jag inte skulle gått in och kollat vem som mer ska spela, men det gjorde jag såklart. och vad fick jag reda på? JO, att DISTURBED också ska dit nu. åhh fyfan, du kan inte fatta va jag hatar mitt liv. och så är det ju def lepard, gotthard, whitesnake, poison och exakt allaaaa bra ska dit! FUCK FUCK FUCK VA LACK jau blir.

och så har jag fått näsblod nu också, jag undrar varför, kan man få det av stress eller nået?

och jag orkar inte träna ikväll egentligen för jag orkar inte springa. och så har vi prov imorgon om upplysningstiden, hur jävla intressant är det då på en skala liksom? nej just precis. inte alls.

fan va arg jag är. jag hatar mig själv för att jag är så jävla negativ.

fuck you, nu tog plektrum slut på ztv så nu är hårdrocken slut för idag, nu kommer bara såna bögar eller negrar. AHHHHHHHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0