Årets övergång.

Jag måste bara meddela att jag är riktigt SKITGLAD, för vet ni vaaaaaad? Noini ska gå till tomelillaaaaa, vilket bra beslut måste jag säga. (: Det är värsta ödet som vill att vi ska träffas mer, i promise! jag är 100 % säker på att du kommer att trivas ;)

och så måste jag bara sammanfatta lite kort att jag var och bowla med pappa och elin imorse och det gick ju faktiskt käpp rätt åt helskotta. haha, jag förlora med så många poäng att jag inte ens vill tänka på det.
men sen blev jag lite gladare när vi åt mauud på mcdonalds :) och så tog vi en liten runda på öb där jag köpte ett par skor (!), jag vet. men dom är faktiskt inte så fula som man kan tro. tycker inte jag iaf, och för 39 spänn blir dom genast ännu mer snygga!

och så åkte dom hem till tomelilla och jag blev kvar här såklart och jag satte elin i arbete på msn när hon kom hem. jag har ju inget nerladdningsprogram här så hon får ladda hem dom och skicka till miiiig. och min lilla lista blev ändå lång. och det är riktigt bra låtar och därför borde ni ladda hem dom! och jag vet att en del av låtarna inte är så nya men dom är ändå bäst och som sagt så hade jag inte en enda låt så då måste man ju skaffa dom.

Jack Johnston - If I had eyes

Chris Brown - With you

New soul - Yael Naim

Lazee - Rock away

Marilyn Manson - Heart shaped glasses

Korn - Kiss

Korn - A.D.I.D.A.S

Jessy- Dancing in the dark

Takida - Curly sue

Scooter - The question is what is the question

Nightwish - Bye bye beautiful

Andrew WK - Never let down

Rob zombie- Dragula

Megadeth - A tout le monde

enjoy loveeeeers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0