Perfekta helgen & nu en liten sjukdom som etsat sig fast

haha, jag satt och tänkte idag på att de va längesen jag skrev i min blogg. menja, så e de ju varje gång och de känns som att de börjar bli uttjatat om att jag alltid ungefär i vartannat inlägg lovar att bruka allvar med bloggen. men så blir de ju aldrig ändå så, så att därför ska jag inte försöka lova denna gången heller.
Jag vill bli psykolog.
& jag är sjuk
matilda ska komma hit ikväll och har fått för sig att jag redan ska veta hur min balklänning ser ut, waah hur ska de gå till.


Helgen har varit riktigt perfekt faktiskt, mycket gott som hänt :)
Fredag: Jag, emma persson och linda satt hemma hos linda och drack gott och åt en trerättersmiddag.
Emma lagade förrätten: Chilimarinerade räkor med emmavitlöksbröd och nån dipsås till de, man får ju inte svära egentligen, men fyfan va gott de va! Och sen hade vi satt Linda på stationen med huvudrätten, (och tur va väl de så att jag fick de lättaste) : Kyckling typ gryta med klyftpotatis, ah fyfan va gott de också va! mmmmm och sen hade vi ju efterrätten, där man kanske kan använda sig av uteslutningsmetoden för att fatta vem de va som gjorde den. Ja, helt rätt, de va jag. och efterrätten jag gjorde var världens mest avancerade, proffs som jag e ju :) : Kladdkaka med vispad grädde, dekorerad med florsocker och dekorationshjärtan i lila och rosa som jag la ut som ett hjärta på heeeela kakan :) tjusiigt, och den blev faktiskt jävligt god för att vara mig. Och ja, vi hade riktigt jävla skitkul =) blev en liden runda på celtic också sen när schuman joinade :) känns bra att man har så underbara friends, underbar myskväll!
Lördag: Martin kom och hämtade mig lite över nio, sen blev det en heldag med IKEA, Burlövs Center, samt Center Syd. jättemysigt va det, och kryss i taket att martin orkade gå med mig i alla affärer, även om de va hans idé från början :) ännu en underbar mysdag!
Lördagkväll: Ja, och så hem och stassa om och sen till Linda även denna kväll, vi åt en stadig pizza och sen bana de iväg, som vanligt. elin persson hade med sig en flaska baja päron, linda hamnade på golvet, men slut tog den i alla fall.... och allt annat också såklart! sen blev det tingvalla med Lasse Stefanz! :) jag och eva schumi spenderade majoriteten av kvällen längst framme hos olle, och även en liten fin skönsjungande refräng bjöd vi på i micken :) den jävligt roliga kvällen avslutades med att jag fick olles skitte svittiga handduk och eva fick ännu en trumpinne, fusket! men jääääädrans skoj hade vi  ;)
Söndag: först en jädrans massa sömn, och sen julskyltning från halv tre till halv sex. sen var den dagen slut och martin laga middag till mig, kyckling med potatiskroketter, stekta champinjoner och tomat, den perfekta söndagsmiddan :)

Och nu sitter jag här med en jävla förkylning och hoppas på att jag ska börja plugga affärsjuridik och psykologi.

 
självklart gamla bilder eftersom jag aldrig lägger in några nya. men här har vi då linda snuda, eva snuda och emma snuda....


.. och här e emmorna snudorna :) som observera: inte dricker vin, inte

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack Emma snuda för en mycket trevlig helg=)HAhah och den fina bilden från Marie Schumans snaps fest som bana ivaj totalt med ullrik på besök:/

2008-12-03 @ 11:10:57
Postat av: Baaarg

Tack själv din snuda! :) haha, amen ja skojar du elloooor - mina linser försvann den kvällen, och ett mycket fint halband. starkt bevis på att de blev RIKTIG baning den kvällen! haha

2008-12-06 @ 13:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0