ny tatuering för mannen idag - och för mig blir det nog en tid

jag känner lite att religion är riktigt tråkigt. arbetet skulle varit inne i söndags, men jag gav mig lite dispans så jag sitter och försöker knåpa ihop nånting nu. problemet är att jag har inga instruktioner. kasst kan jag ju tycka. funderar på om jag inte ska göra de imorgon i skolan istället.

yes, och martin ska gadda sig idag, hans sjätte., då känner jag lite att jag ligger i lä. men jag känner mig sugen på en ny tid. (: blir nog så känner jag, bara jag inte får tid om en vecka som jag fick sist, för då måste jag nog tacka nej eftersom jag inte har bestämt mig inu vad jag vill ha. antingen fylla på på armen med svarta rosor, eller så vill jag ha typ ett par tärningar på foten, eller så ska jag skriva Rock 'n Roll i snygg text antingen i en båge eller rakt på ryggen. och så antingen ovanför eller under texten vill jag ha nåt stort, kanske ett hjärta med en krona på, eller nåt annat SNYGGT!


datumen stämmer inte, och jag vill se ut som kat. fortfarande ja!

och förresten , tack för i lördags frida, de va skitkul och röj som fan!
& emma persson är sötast!
& linda läckrast
& elin hångligast ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha mycket kall kommentar att Elin är hångligast jag sa att hon är grymt bra på att MAXA;) HAHAH

2008-12-09 @ 14:46:08
Postat av: baaaarg

HAHAHA, maxa SÖG HJÄLP Linda din sjugee jävel ;)

2008-12-11 @ 16:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0