nu är jag riktigt jävla pissed

psykologin gick egentligen bra eftersom jag fick mvg på själva stora faktadelen, men sen på den jävla tänkasjälv grejen där vi inte hade nån jävla tid på oss att skriva tack vare en pissig jävla bla...lärarkandidat så kommer jag kanske bara få vg i betyg. e de så man skulle kunna strypa nån....... JA, men precis som att de inte räcker med det.! heeeeeeela mitt jävla arbete som jag va så satans nöjd med och tyckte va liiiiiiiide bra och som jag hade lagt ner hela mitt hjärta i så de blev liksom femton sidor, plus att jag redovisa i nästan tjugo minuter.. nej de fick jag fan bara vg på. exakt NU skulle jag kunna börja gråta. men jag ska först vänta på bussen, ta mig hem, gå ner och lägga mig i sängen och gå in i mig själv totalt...

HEJDÅ FÖRFAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0