liiiiiiiiiide sugen på ett jullov nu ja!

affärsjuridik tar kål på mig. & jag har precis avnjutit två bitar julskinka, ganska gott om jag får säga det så faktiskt!
när jag vaknade imorse kändes de som att de va julafton, rätt sjukt om nån frågar mig... men sen å andra sidan hade de ju inte varit fel, för ett jullov är ju trots allt det enda i hela världen jag längtar efter som mest just nu!

& förresten, Matilda blev Tomelillas luciaaaaaa. GRATTIS GRATTIS måste säga att det faktiskt är en av de gånger som det har blivit rätt! :) liide glädjesprut här va igårkväll asså , vi e jätteglada för hennes skull , den lilla sötpinglan :) - och hon ska sy min balklänning! :)

och nu över till socialpsykologi, kapitel 10 i boken. 1 styck prov väntar på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0