jordbävning i sverige - haha va i helvete händer

man börjar ju undra om hela världen håller på att gå åt helvete! en jordbävning i skåne liksom, där ingenting händer. varför ska de då när de för en gångs skull händer nåt, hända här? tur de va inte va så allvarligt då (;

jag läste i mammas ameliatidning idag om nån ny gå-ner-i-vikt-metod som kallades typ isometoden. den ska jag börja på.. i två månader. undantag ska bara va nyårsafton, för då ska jag faktiskt dricka sprit. inte annars.. jag ska vänta tills jag tattat mig.

jag e sylten. måste duscha. måste plugga. måste gå ner i vikt. måste handla julklapp till martin. måste spitta nickelbacks nya platta. så jävla bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0