jag blir tosiii - men ändå glad tack vare små goda hjärtan som finns!

för det första: jag skäms över helgen. spydde ner en hel taxi i lördes & gjorde av med mina nycklar (trodde jag, men jag hade gett dom till ida.) vakna klockan elva full fortfarande, rätt ner i duschen och sov till typ halv sex. jag hade aldrig överlevt natten om inte emma hjärtat hade fixat hem mig. hon är mest bäst faktiskt och jag är skyldig henne allt!

& för det andra: jag försöker installera nåt skit till min hi-tech telefon så att jag ska kunna lägga in bilderna från min mobil, men funkar det?! nej, självklart inte. jag är verkligen absolut inte född till att arbeta med datorer. idag funderade jag på att bli lastbilschaffis.

dessutom har jag och min man fem månader idag, ganska stolt faktist. mitt längsta förhållande någonsin. han ska faktiskt bjuda mig på varmrökt lax hoppas jag (för de e min favvis) och han e bäst i hela världen på att kocka. och jag älskar honom mest i världen efter mamma. Pusspuss






detta ska jag göraaa, tralalala FAN va de kommer bli SNYIKKKT


Kommentarer
Postat av: Kimmie

Jag gillar det skarpt, det kommer bli skit snyggt!!

2008-12-15 @ 21:01:54
URL: http://migwee.blogg.se/
Postat av: Baaarg

Tack Kimmie! :) det tror jag med!

2008-12-16 @ 14:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0