en liden tur i huset

en hemsk grej händer fortfarande... jag hittar inte mina inomhusskor, och jag som tänkte cykla till träningen idag och springa lite.. men nej, helt omöjligt. jag fattar asså inte var man kan ha gömt dom! men en bra grej är att jag igår kunde fixa med mobilen så den funka in i datorn, helt själv klara jag de [: men sen å andra sidan satt jag också i två dagar.. de går bra med iso ja, idag åt jag två frukter och drack ett glas apelsinjuice till frukost. och när jag kom hem åt jag lite nötter och potatis och tonfisk och två ägg. och en julkalenderchokladbit.

Kommentarer
Postat av: Imma

va fan är det jag läser emma.. bantar du!?? å inte dricka sprit försen nyår? :-O du får nog tänka om nuuuuu!!! ;)

2008-12-17 @ 22:26:05
Postat av: Linda

Ja det tycker jag nog att du borde;)

2008-12-18 @ 14:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0