emma in the box

asså om jag hade varit bra på såna här.. va heter de.. datorer och teknik och sånt. då hade jag velat ha en mycket snyggare bloggsida. men helt ärligt, jag suger. och det är ganska synd.
blev inga jävla converse för dom har för stora skor överallt jag har varit. asså va e de affärer inte fattar.! man har ju inte så granna skor i strlk 37 och mindre, eller 42 och större. de e ju inte precis som att de e dom onormala som vill gå runt med såna skor.. för jag ser mig i alla fall som rätt så normal.
och grattis på lilla fridisen som fyller 20 bast idag. fantamaj, och imorgon blir det ju kalas. :)
och idag ritade jag en massa massa mallar till våra necessärpåsar till våra menskit till vårt UF. OoopsUF heter vi. gutt.
och sen var jag i malmö med erreperre och hännabänäna. blev en rolig nötknäckare till pappsen i julklapp. man sätter fast nöten mellan benen på en käring med kort kjol och så trycker man ihopa benen, ändå rätt söt. Maggie heter hon


Kommentarer
Postat av: Kimmie

Jag ´kan hjälpa dig med sidan om du förklarar hur du vill ha den :)

2008-12-07 @ 22:43:25
Postat av: Anonym

Va snällt! :) ja, jag kan förklara de i ett eget blogginlägg en dag ! TACK!

2008-12-09 @ 13:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0