de e stormeet

fredan va trevlig, jag undrar varför jag inte umgås mer med tobbe & erre! RENT FÖR DÖLLED. i lördes va jag, mamma o pappa och handla lite skit på driva. sen när vi kom hem sprang jag (!) JUBBED, och sen när jag kom tillbaka fick jag bära pellets med pappa, fyfan va tungt de va, jag har fortfarande träningsvärk! sen blev de mycket ps1 spelande (bilspel & tarzan, faktiskt jävligt kul men jag vill ha xbox 360! :@) och sen på kvällen blev de en liden tur till schuman som hade förfest innan öja, och jag köpte en klänning för 140 spänn, tack så billigt! :) & igår va de mycket sömn & prat och sen blev de den mysigaste & mest underbara kvällen jag varit med om på SATANS länge! :* snaaart e de julafton och jag längtar faktiskt - det ska bli myyys! och sen på juldagen ska jag bryta mitt spritförbud


Kommentarer
Postat av: TYBBE

JADU DI KAN MAN UNDRA DI DU! HEHEHEHHEHEH Det var trevvligt. Hoppas du har haft en underbar jul Immma! Och hoppas vi ses snart igen, snygg bild i baljan för övrigt =) =) =) =) =) PUSSSSSSSS IMMA

2008-12-26 @ 18:34:22
URL: http://tobiashulthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0