baning ikväll - it's fantastic

ja, då ska vi bana ikväll. emma, linda, schumi & frida. hoppas alla e liaa sugna som jag! :)

jag lyssnar på barbie girl med aqua. haha - snart tar jag livet av mig..... fast tidigare var det inte så, men jag kan inte spela min musik här himma när här e folk för alla galoooor att jag ska stänga av. då blir jag ledsen. så nu har jag städat mitt rum. och mujjan och fajjan ska ha feeejst här ikväll, så tur e väl dii att man inte e himma!

som sagt, de va hundra år sen man snacka med dig montanaa, jag saknar dig med snäckan!



haha, kolla vilken charmig gammal bild jag hitta. byta hårfärg på oss, så ser vi ut som vi gör idag! nästan..

Kommentarer
Postat av: montán

naaaaaaaaaauw du är gullig du snäääckan! ha de så trevligt ikväll, tur att jag har skaffat man så jag slipper va själv ikväll ;) haha.. ringer dig imorgon. Pusspuss

2008-12-06 @ 17:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0