29 december 2008

i lördes va jag och martin i malmö och köpte en lila ragnar, (jag döpte om den från sven). jag köpte ett par skitsnygga stövlar som jag lever i nu, och kanske kommer att dö i. till och med sover i dom gör jag. jag andas dom. idag byta jag blöja på emelie, hihi. sen va jag och hämta nycklarna hos emma på lugg som åker till australien på onsdag, jag kommer sakna henne. tur jag ska ta hand om hennes blomma hon fick av sin mormor då... snart e de nyår och de som oroar mig e att jag inte kommer få se några ROCKETS. så långt ud hagge bor så börjar man bli litta worried


Kommentarer
Postat av: Linda

Amen vad hände med Sven?:O Ska vi ha fest i Emmas Lägenhet nu då?;) Haha

2008-12-30 @ 10:17:20
Postat av: imma baarg

ah, jag döpte om han litta, kände att han såg mer ut att heta ragnar ;) haha, ja fyyyyyfan va busiga vi ska va, ställa hela lägenheten opp o ner!

2009-01-02 @ 19:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0