monkey business

jag och temlan va riktigt grymme på danksredovisningen igår, vi fick ihopa typ exakt 40 minne också,, gutttti. och så hade vi NP , skriftligt i svenska idag. jag satt kvar till näst sist. och ändå satt jag bara i fyra och en halv timme. hade ju kunnat sitta en hel halvtimme till... men de kändes  gutt, så man sluta halv ett och vaktis och nån rensare har vatt här och lagat vår dusch,, så förhoppningsvis slipper vi översvämning på toan numeraaa. och vi ska fotas ikväll på träningen,, jag vill inteeeee. undrar om man får hoppa över de. igår bauga jag, kändes litta ovant för jag baugar ju aldrig annars. inte mammii heller så nu fick jag göra de. de blev kladdekauga och muffe och såna snitt, kola eller va man kallar dom. gutt blev de i alla falleeee. och jag vill fortfarande ha en trädgård att sola i, men jag får nöja mig med våra breda fönsterkarmar. tur, så jag inte trillar ner. och jag vill till lisse den 22 juni för då spillar refresheeedarlin'ssss PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0