livin' my life in a slow hell

gutt att bloggen e tibauga nu va. jag tror jag håller pu att bli sjug. de surrar i huvet. och jag har fått nya brillor nuu, shit va glad jag e. men jag vågar inte använda dom i skolan kanske, folk kommer kanske tycka jag e ful. tyckte elin i alla fall, men hon e ändå skitunge så vem bryr sig egentligen. haha. och så, vad mer har hänt,. imorgon och om en vecka och en månad till så e de cruising. haha, seriös nedräkning på riktigt. mamma åker till teneriffa på söndag. sorgligt. men ska bli gutt att va själv himma en vicka sisådär. NÄ NU VET jag va som mer har hänt. jag har booogat tid till klippning och färgning imorgon om en vecka., JA skitkul, börjar längta litta nu va. sen kommer jag va brunhåriiiiiiig. frääkkkt. & de e emma som ska göra de!

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0