hetaste potatisen

dessutom var björn snygg som fan idag på ungdomsmässan. han e bara en liten aning för ren för min del. och så vann vi ju matchen igår, dessvärre bara med 3-0. kanske inte så bra statistik med tanke på att vi spela mot deras mål i exakt nittio minuter och bara lyckas göra tre mål. ah, tur vi vann i alla fall! jag kollar på disneydags nu, jag hade kunnat vara i kristianstad och festat, eller nån annanstans. men jag jider inte. så jag ska äta pölse och kolla på min man Brolle i körslaget ikväll istället.
jag o mamma o elin var en runda i kåseberga innan på mitt jobb, jag var tvungen att kolla läget och så, lära mig lite. och ah ja, jag säger bara en sak, fyfan va jag kommer stortrivas där, och att jobba med världens härligaste linda skadar ju inte heller! där var riktigt mysigt och jag är riktigt glad över att jag ska tillbringa i stort sett hela min sommar där! jag längtar till den fjärde juni obeskrivligt mycket nu.
och så var vi och handla lite innan vi såg björn och jag har alltså införskaffat ett nytt rött lackskärp som e så snygge så jag blir helt sjug i huvet när jag ser det.


Kommentarer
Postat av: tobbe

Var ska du jobba?!

2008-04-27 @ 15:10:15
Postat av: Jaaauu

DE HIDDOR CAFÈ LOGEN OCH LIGGER I KÅSEBERGA, TYP KULLEN NERFÖR ALES STENAR. HAHA fattaruuuuuu?

2008-04-29 @ 14:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0