hela livet

jag åt fyra köttar till midda, kanske tre bitar för många. och nu har jag suttit här i flera timmar och bara kollat massa youtube klipp. men jag har blivit brunhårig förresten! och mörkt blev det min skäl o dag. & för att inte snacka om träningslägret då! haha, helt sjuglet roled va de, och mitt lag vann ju såklart lekarna (; Team Berg, som körslaget liksom. och träningarna va roliga och lördagskvällen va ännu roligare (: hahahaha, men bara vi som va där som vet varförr. och igår va de ju skithärligt väder så de blev årets debut utan underställ och massa kläder på sig på träningen. gutt men jag har skadat mitt knä lite. riktigt kasst. och mamma kom ju hem igår, WIE.

image26

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0