hårding

christina tyckte inte jag såg smart ut i mina brillor, men COOL tyckte hon i alla fall. jag har ju aldrig vatt cool så de kan ju inte stämma.. haha

jag e riktigt vuxen dessutom nu när jag bor själv när mamma e i udlanned. har handlat (idag igen!), lagat middag (igen!), diskat (dagliggöra) och städat lite allmänt. (också som vanligt). ah, så stor skillnad e de ju inte.. enda skillnaden e att de e tomt och man hör inte dom feta snarkningarna när man går o lägger sig, SYND.

ikke så taggad till psykologin och engelskan imorgon, men här e inget mer att städa så jag har inga fler ursäkter till att jag inte ska plugga. JO , Teväään JU............ där har vi de , hoppas de e nåt bra. kollar unga mödrar nu, men de e ju hemskt asså. sextonåringar som har gått och blitt med barn när dom va femton men dom vet inte vem pappan e för dom har maugad me så många. shit, jag blir mörkrädd, var ska världen ta vägen., riktigt sorgligt

de va guttet i köpenhamn igår osse ja, däremot va de litta misslyckat me mina o temlans pengar därja, de va meningen att jag skulle spara mina och hon handla upp sina.  gissa hur de blev. jo jag handla upp mina såklart och hon handla bara en sketen tröja. ah, tur man får löning på torsdag ;)

och så höll jag på att dö igår (som vanligt) på vägen hem från träningen, jag var så trött och vi skämta till de så roligt så jag böla som en bebis och mina lungor stängdes. haha, nattligan vafaaaaan


Kommentarer
Postat av: linn

du ser lite smart ut lite bara

2008-04-09 @ 15:40:55
URL: http://linnsomfan.blogg.se
Postat av: Hänna

Snygg man kan va i brillor dåe!

2008-04-11 @ 10:52:52
URL: http://takemetothemidnightshow.blogg.se
Postat av: jau såklart

TACKAR

2008-04-14 @ 22:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0