grattis cille

nu har lillen fantamaj fyllt 18 bast ossee, grattis po di. dessutom gjorde hon ett hejdundrande föredrag på svenskan idag, om jag får bestämma ska hon bli föreläsare, för de fixa hon grymme! grattis plutten. hon ser ju lite chockad ut självnöver att ha blivit gammal nu.

image28

och så har jag blivit beroende av glass. e helt seriös osse när jag nu skriver att (t.o.m innan veckan är slut!) att jag har ätit typ tre liter glasss denna veckan,, kanske mer till och med. och vi var och åt på kinarestaurangen innan, götti. OCH imorgon e de fredaag och fredag kan man översätta med ett annat ord. fest

Kommentarer
Postat av: cille

Tack emma söt.. :D:D:D:D:D ÄT INTE GLASS LILLAN för fan :D

2008-04-17 @ 23:31:50
URL: http://Funnygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0