det ska bli den guttiaste sommaren

imorgon e're VALBORG och fyfan va många goda de ska bli dåååååå ja! och i söndas hämtade vi cadillacen som hade lagat bussringarna, och de va ju sjuhundra grader ute så cabben va nere, waaaaaah va glad jag var och många sommarkänslor ;)
som sagt bär de väl av till noini imorgon och på torsdag e de träning klockan tolv sen spelar herrarna match klockan två, gutt :) sen e de ju fredag. WIE. sen e de lördag. WIE för då e de hannas och andreas 18årsfest, och hanna fyller minsann år idag. Grattis på henne, puss.
och allaaaaaa helger är fantamaj uppbokade nu. typ utom fredagar. litta stressed ändå och mycket mycket utgifter blir de. tur då att jag har tre jobb. fast som jag inte jobbar på. haha. 6 maj börjar jag i alla fall på mammas jobb och i slutet av maj börjar jag på caféet i kåseberga. Wie, alla måste komma dit sen i sommar och shoppa loss, på Café Logen. Bra med reklam ju. :) höööhöööööö    :'*
förutom jobb hela sommaren ska jag ta ledigt några dagar, och dom kommer självfallet bestå utav dagen efter min 18-årsfest, bilutställningar, marknaden och sånt ;) resterande fester och kulla och såå, de får man ju ta dagen hur den kommer (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0