det är torsdag ja

jag är faktiskt inte så ystad. för imorgon ska jag betala min klippning och färgning, liksom 800 spänn och så ska jag betala 500 till mamma för köpenhamn, men sååååå fick jag löning idaug. gutt ändå med en tusingalapp, MEN så ska jag betala hultsfred till tobbiz och de e liksom 2200, JA så bortskämd e jag. eller inte. sen kvittar de hur många dagar i sträck jag har högklackat på mig LOUIIII hihi 

& så skicka mammi sms till mig innan, wääääääääh :'( hon skrev att hon sakna mig. wäääääääääh, jag saknar hinne.. som in i bomben. hoppas förresten hon har köpt nåt fint med sig hem till mig, lite flytande hade passat sig!

och serre ska de bli rikted guttet med träningslägret i helgen. för de e sjuglit roled med lekar och tävlingar och flabb som fan och träningar och match med hela goa laugeeed.

OCH JAG VET EN BÄST SOM FYLLER ÅR IMORGOOON! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0