ah fiiiiiiiiiii

ah, din svitte jävel va jag frysooooor. kan va kanske för jag precis åt en halv liter glass. och nu hade jag tänkt tvinga mig själv till att skriva lite danska. det är havefrue-tema: Beskriv den lille havfrue fra filmen. Beskriv den lille havfrue fra teksten. Hvordan beskrives de onde i filmen respektive teksten? Hvad er forskellen mellem film og tekst? Hvordan tror du at born oplever teksten i dag kontra for 100 år siden? Hvilken "havfrue" kunne du bedst lide? EH SHIT jag kan knappt beskriva hur taggad jag e. detta ska bli så himla roled................................. ska nog ta och eida några danska kungen av danmark karameller så jag får fram känslaaan. men jag vill sova egentligen. men jag behöver packa. till idrotten imorgon. och alla grejer jag måste ha med mig till tomelilla OCH till träningslägret. men JIIIIID, åhh va allt e jubbed.

Kommentarer
Postat av: emeeee

HUUUR BLEEEV HÅRETBEJBY??? påsss

2008-04-12 @ 01:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0